۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فومن خبر داد:

کمک ۲۵۰ میلیون ریالی مردم فومن به جشن عاطفه ها

کمک ۲۵۰ میلیون ریالی مردم فومن به جشن عاطفه ها

فومن- رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) فومن با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در سطح مدارس از جمع آوری کمک ۲۵۰ میلیون ریالی در مرحله اول این طرح در شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین دولتی در حاشیه مراسم جشن عاطفه ها که پیش از ظهر شنبه در آموزشگاه شهدای ادبی شهرستان فومن برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۱ هزار «پاکت مهر» برای مرحله دوم جشن عاطفه ها در سطح مدارس شهرستان فومن توزیع شد.

وی افزود: توزیع پاکت ها همزمان با جشن شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در بین دانش آموزان صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فومن با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۸ میلیون تومان کمک دانش آموزان در جشن عاطفه های سال گذشته در این شهرستان، گفت: پیش بینی می شود این میزان امسال افزایش یابد.

وی به برگزاری دو مرحله ای جشن عاطفه ها اشاره و خاطرنشان کرد: امسال با استقرار پایگاه های ثابت و سیار در میدان های اصلی شهر و برخی مناطق دیگر ۲۵۰ میلیون ریال کمک ها و مشارکت های مردمی فومن جمع آوری شد.

دولتی تأکید کرد: مبالغ نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مرحله دوم در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدیران مدارس و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

کد خبر 3784178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha